Search

Tuesday, February 9, 2016

Trinity Tee by Rock the Stitch


Ik heb vorige maand weer een paar patronen getest, zo kom ik nooit aan mijn eigen wenslijst maar ik maak weer nieuwe patronen en dat is zo leuk! 

Vandaag is een van die patronen uit dus ik mag mijn interpretaties laten zien.



Het is een shirtje van Rock the Stitch -The Trinity Tee , zonder zijnaden, een driehoek paneel aan de voorkant ,rimpels bij de schouders . Ik vond die tekeningen zo leuk en ik hoopte dat ik mee mocht doen met testen.



Foto van RocktheStitch via Etsy.com

Ik heb 3 shirtjes voor Lisa gemaakt , echt super snel te maken , helaas heb ik niet zo veel ( lees geen :) ) meisjes tricots maar ik zal deze zeker vaker maken , dus het komt goed.






Dit ballerina tricot had ik restant van een jurkje die ik voor haar maakte , de gratis Scarlet Jurkje van B-inspired 

En hieronder de laatste uit een heele dikke tricot met een sort bont aan de achterkant, heel warm en zacht.




Dit patroon is deze week nog in de aanbieding in de RocktheStitch Etsy store met 20% korting met de code "Trinity " ( geldig op alle patronen)

PS. Mijn chiffon Knip Mode top is al lang klaar , ik moet nog een lusje maken aan de achterkant ...pfiu dat duurt al 2 weken :) ,een bomber jasje voor Lisa , uit de b-inspired is voor de helft klaar , alles zo onafgemaakt omdat ik ben begonnen ook met een hoekbank te herstofferen , die is nu ook voor de helft klaar, hahah maar deze week is die wel klaar.

Bedankt dat je langs kwam ! x


No comments:

Post a Comment